zondag 26 oktober 2014

Vroem vroem .. naar de babyborrel !

Op zondagmiddag naar een babyborrel... met Michael Miller!


Een cadeaubon of een envelopje met centjes, daar zijn alle ouders wel tevreden mee, niet?
Tja, maar onpersoonlijker kan natuurlijk niet, en daar hou ik nu net niet zo van.
Daarom maakte ik ook twee slabbetjes, om in te pakken samen met het envelopje.
Slabbetjes heb je nooit genoeg in alle maten en soorten: ik maakte een kleintje voor de eerste babymaanden en een groter voor de peuterleeftijd.
Ik tekende beide slabbetjes zelf.


Zo, nog even strijken, en inpakken!

Ik won het stofje van Michael Miller via de blog van Ellen, uit de stoffenwinkel Creasis in Ronse. Er is nog meer dan genoeg over om er nog een hemdje uit Zo Geknipt 2 uit te krijgen.... want ja, er worden rondom ons alweer baby's geboren aan de lopende band! Werk genoeg voor de herfstvakantie!






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen