donderdag 31 juli 2014

Recy-kleer ne keer wa meer!

Komt het u bekend voor? Als ge uw koffers aan't pakken zijt, dat ge in uw kleerkast allerlei in onbruik geraakte kledingstukken ontdekt? Iets wat ge al jaaaaaren niet meer draagt, of erger, nooit gedragen hebt, regelrechte miskopen... dan beginnen die vingers bij mij toch te jeuken, en daar doen we iets mee natuurlijk! Aangezien dochterlief wel een extra t-shirtje kon gebruiken voor op vakantie, was een nieuwe bestemming van het oude, veel te grote zwangerschapsshirt snel gevonden! Ik had nog wat blauwe boordstof liggen, en een oud wit t-shirt dat er ook mocht aan geloven... van dat alles maakte ik een "nieuw" raglan-shirtje. Als dat niet profijtig gerecy-kleerd is!Het strijkembleem dat ik eens kocht bij de Action, paste er perfect bij en geeft het een leuke en speelse afwerking.

Er liggen nog zo'n schatten uit m'n kleerkast op een stapeltje... ik ga dat wat vaker doen, dat recy-kleren!







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen